اکسیرجوانی پارت19عاخر
 
 
 
kyumin land

اکسیرجوانی پارت19عاخر

نویسنده : sunny | تاریخ : 15:16 - یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:اکسیر جوانی,

 سیلامممم به همگی...روزتون بخیر

بالاخره رسیدیم ب پارت عاخر این فصل....

البته هنوز یه فصل دیگه مونده...منتظرش باشید ولی نه به این زودی...

امیدوارم از این فیک خوشتون اومده باشه

فقط یه خواهش دارم...لطفا لطفا هر کسی که این فیکو خونده یه کامنت واسه این پست بذاره برام و نظرشو کلی درمورد این فیک بگه...بگید دوست دارید تو فصل بعدی چه اتفاقی واسه شخصیت های داستان بیوفته...دوست دارید زوجش شیمین بشه یا کیومین یا هر نظر دیگه ای که دارید...

کامت های قبلیم خوندم کلیم سرش ذوق کردم ولی نت نداشتم که جوابتونو بدم...ساریییییی

عاشق همتونمممممم

یه نفس عمیق بکشید و برید ادامه...

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

m&e&d
ساعت13:45---26 شهريور 1394
سلام عزیزم
بعد مدتها بالاخره اومدم.این شانسه من دارم ؟ 10 روز من نبودم بعد روزیم که اومدم وبلاگتون قاط زد بالاخره بعد فکر کنم 15 روز موفق شدم بخونم دستت درد نکنه عالی بود با موضوعی متفاوت و گیرا ,درمورد ادامه داستانم نظری ندارم هرچی عشقت میکشه شمانویسنده ای وفکرت رو شخصیت ها بیشتر تمرکز داره.
به امید دیدار در فصل دوم،


سانگهوا
ساعت6:16---25 شهريور 1394
فیکتون عالیه فقط میشه یکم ایونهه بیشتر داشته باشه کیو مین باشه بهتره
مرررررررررررررسی
پاسخ:واقعا؟؟مررسی عشقمممم...چشم حتما واسه فصل بعد اونهه شو بیشتر میکنم...کیومینشم بیشتر میشه...خوهش میشه عزیزممم...


sara
ساعت15:56---24 شهريور 1394
سلام مرسی یاااااااااااازودبایدبرگردیا بعدشم کیومین میخوام کیومین فقط.حدسم در مورد ریوک درس بود اخجون مرسی خسته نباشی خیلی خوبه فیکت
پاسخ:سیلام خوهش میشه عزیزممم...من یه چند ماهی نیستم ولی چشممم زودی برمیگردممم...واسه فصل بعد بیشتر کیومین مینویسمممم...بلی بلی...مرررسی عشقممم ..فدااات


sarah
ساعت13:12---24 شهريور 1394
عالی بود عشقم
خسه نباشی
من کیومین میدوستمممممممممممممممم
پاسخ:مرررسی عزیزممم... فدااااای تو مننننن.... منم کیومین میدوستم زیاااااااااااااااااااااد...


شیمین
ساعت4:59---24 شهريور 1394
وای فصل دوم رو عالی تموم کردی من تاحالا تو هیچ فیکی ریووک خشن ندیده بودم ولی ابتکارت رو دوس داشتم فقط امیدوارم فصل بعد شیمین بیشتر باشه طفلی شیوون 3سال در حسرت یه بو/سه موند کیوهیون باید هم از مینی محافظت کنه هم بچش چه پدری مرسی گلم بازم زیاد حرفیدم فقط سر این فیک نطقم باز میشه
پاسخ:واقعا؟؟؟مرررسی عزیزمممم...دلم میخواس یکی نقش منفی داشته باشه که شخصیت و ظاهر معصومی داشته باشه که تا عاخرین لحظه کسی بهش مشکوک نشه...چشممم فصل بعدی هم کیومین بیشتری داره هم شیمین...شیوونم راضیش میکنم تو این فیک:)))کیو که تازه کارش دراومددد...خوهش عشقمممم...ومنم عاشق همین نطق هاتم...فداااات


محدثه
ساعت22:03---23 شهريور 1394
عه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!خماری میدی؟؟؟؟؟نمیخوام...اخرش یکمی شبیه توایلایت شد...ولی خب زوج معلومه کیومین ایز ریلل
پاسخ:بلی بلی...توالایت؟؟اوممم بیشتر سرش به ومپایر دایریز فکر میکردم تا توالایت ولی حق با توعه الان که بهش فکر میکنم یکم شبیهش شده... کیومین ایز مور دن ریل...نفسه منه...


شهرزاد
ساعت20:34---23 شهريور 1394
کشتی ماروووووووووووووووو
اخرم حاملش کردی ک...
اوفففف
پاسخ:شهرزااااااد...من کشتم؟؟اصن من عازارم ب یه مورچه هم میرسه؟؟؟من که حامله ش نکردم کیوکرد برو یقه اونو بگیر... فداااااات...


باران
ساعت9:16---23 شهريور 1394
سلاممممم عزیزممم.مرسی.
خیلی خیلی خسته نباشی ..
ای ریووککککک بوقققققققق...در آینده ار کارش پشیمون میشه من میدونم ....
باید کیومین باشه...مگه جز این داریم..مگه میشه..
پاسخ:سیلام عشقمم خوهش میشه.... مررسی عزیزممم...حالا ببینیم پشیمون میشه یا نه... به جز کیومین؟؟من که چیزی ب ذهنم نمیرسه

لی سوجین
ساعت1:51---23 شهريور 1394
واییییییییییییییییی فکرش رو نمیکردم ووکی جز دشمناستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


واییییییییییییییییییییییییی یه بچه واییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:ووکی جادوگره...بلی بلی نی نی کیومیننننن...مامان باباش که اینا باشن بچه چی بشه خدا میدونه...


pak_ha
ساعت0:10---23 شهريور 1394
عالی عالی
وای خدا باورم نمیشه این فیک هم تموم شده.
چقدر زود.
منتظر فصل دوش می مونم.بی صبرانه.
فیک دوست داشتنی بود.
فقز کیو مین زیاد داشته باشه لطفا.
با تشکر.
زود هم برگردید
پاسخ:مرسی عشقممم... خودمم اصن اصن باورم نمیشه...زودی 4ماه گذشت... مرسی که منتظرم هستی قول مبدم با یه فصل بهتر و جذاب تر برگردم...حتما عزیزم کیومینشو بیشتر میکنم... چشممم...فداااات عشقممن


KIM SUHY
ساعت22:31---22 شهريور 1394
یا ابرفرض این ریووک عجب جونوریه ما خبر نداشتیم ای تو روحش سان شاین از همین جا قول بده پایانش خوبه باشه من با پایانه بد به فنا میرم
الهیی من همیشه هلاک این عشقو از خود گذشتگیشونم فقط هیچجوره نمیتونم با سردیه مین نسبت به کیو و صحبت کردنش با شیوون کنار بیام خدایا خودت کیومینمونو تو این فیک حفظ کن امین
سانی جونم تشکر بیصبرانه منتظره فصل بعدم
پاسخ:خخخ عارههههه...خیلی کلکه...پایانش چند ماه دیگه مشخص میشه؛))من هیچ قولی نمیدم...زیاد بد تموم نمیشه ولی فیلم هندی هم نمیشه...خو هنوزم نتونسته ناراحتیشو از کیو کنار بذاره شیوونم که باهاش خیلی خوبه و مراقبشه...کم کم کیو رو میبخشه...حالا دیگه نی نی هم دارن ... مرررررسی سوهییییی فدااااات...


asi
ساعت22:24---22 شهريور 1394
عالی بود..
پاسخ:مرسی عشقممم


Sheyda
ساعت20:02---22 شهريور 1394
نگفتم این ووکی چشم سفید مشکوک میزنهحقش بدمش به سونگی تا حسابی حالش رو جا بیاره
بیصبرنه منتظر شروع فصل دوم هستم
مرسی عزیزم
پاسخ:زیاد هم مشکوک میزنه...عاره باید یه فکری واسش بکنم...فصل سوم:))) یه چند ماهی بینش فاصله میوفته ولی زودی برمیگردم ...فدای تو عشقمممم


زهرا س
ساعت18:24---22 شهريور 1394
از وقتی مین قوی شده من بیشتر دوستش دارم!نمیدونم چرا همیشه سونگمین تو فیکا ضعیف و بیچاره است و به یکی وابسته است
پاسخ:خب خدا رو شکر...هر کسی مینو یه طور دوست داره من میخواستم تو این فیک همه رو راضی نگه دارم...نه دیگه الان خودش یه تنه مراقب نی نی هس


زهرا س
ساعت18:17---22 شهريور 1394
وای ریووک خائنه!!!
به شخصه برای تنبیه کیو هم که شده دوست دارم شیمین بشه( کسی منو اینجا خفه نکنه این فقط یه نظره)


saye
ساعت17:09---22 شهريور 1394
فقط کیومین باشه اقا اینجا وب کیومین پس فقط کیومین لطفا مرسییی
پاسخ:بااووشه کیومین که نفس منه مگه میشه کیومین نباشه فقط میخواستم نظر خواننده ها رو هم بدونم که همه با کیومین موافق بودن؛)


saye
ساعت17:06---22 شهريور 1394
واقعا که این ریووک...
من تا فصل اینده حرفی نزنم بهتره
مرسیییی:بوس:
پاسخ:واقعا کههههه...جادوگره جاسوس... اوکیییی... خوهش عشقمممم


Mina
ساعت16:28---22 شهريور 1394
اخه چرااااااا؟؟؟؟....چرا اینجا تمومش کردی؟؟؟؟؟
از اولشم به ووکی اعتماد نداشتم...
ولی اگه سونگی ووکی رو عاشق کنه میشه جولوشو گرفت...
خواهشا در فصل جدید کیومین بیشتر باشه پیلیززززز
ممنون گلم خسته نباشی
لطفا زود زود فصل بعدی رو اپ کن باشه؟؟؟؟
پاسخ:واقعا چرااااااا؟؟نویسنده ی بوقه بوق...تو روحش با این تموم کردنش...راحت باش عشقم:))) عاره ووکی مشکوک میزد از اول...اینم یه نظریه که بسیییی جای تامل داره..حتماحتمااااا بیشتر کیومین مینویسم... مرسی فدای تو عشقممم... من یه چند ماهی نیستم ولی وقتی عومدم چشم زود زود اپش میکنمممم...


hee.cat
ساعت16:22---22 شهريور 1394
بنده ک کلا فیک خون نیستم :|
ولی اکثر فیکا وقتی تموم میشن بنده کامنت خسته نباشید برا نویسنده میذارم ))))))
خسته نباشی خانومی دستت تنکس میدونم بسی زحم کشیدیییییییی
نخسته نخسته
پاسخ:بلی بلی موتوجهم... از بس که گلی توووو...مرررسی پیشی...فدات عشقممم...


fatemechoi
ساعت16:13---22 شهريور 1394
سلام عزیزم
من فکر میکردم برای پارت قبل کامنت گذتشتم ولی دیدم نذاشتم ببخشید
راستش من با اینکه شیوون رو دوست دارم ویه شیوونیستم ولی از اونجایی که مین بچه ی کیو رو بارداره پس ترجیح میدم زوجش کیومین باشه
نمیدونم ولی خوب مینی هم حق داره که بخواد بچه رو نگه داره هرچی باشه اون بچه ی عشقشه
واااااااییییی این ریووک هم که جاسوس از اب در اومد
فصل دومش واقعا عالی بود ممنون عزیزدلم
بی صبرانه منتظر قصل سوم هستم
پاسخ:سیلاممم...فدای تو من اشکال نداره عزیزمممم... منم وونی رو دوست دارم اصن با فیلم اون سوجو رو شناختممم...چشم عزیزم زوجش کیومین میشه ولی با وونمیم هم یکم شیطنت میکنم تو فیک...منم بهش حق میدممم... بلی ووکیه جاسوسه جادوگر... خوشحالم که دوست داشتی عشقممم... منتظرم بمونی زودی برمیگردمممم با یه فصل قوی و جذاب تر از اون دوتای قبلی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین